The truely friendship (cut off)

osun

Amaran: Ini merupakan edisi pengalaman yang pernah dilalui dan berulang kembali.

Selama ini aku tercari-cari apakah erti sebenar berkawan? Tak usah masuk bahagian persahabatan itu jauh sekali. “Arrrgh! Tak guna betul! kenapa aku sering berbuat baik kepada orang namun apabila timbul masa aku dalam kesusahan semua BLAH macam tu aje!”. Masa susah bukan main minta pergi hantar di Stesen KTM dan banyak lagilah..!!”…. “Aku bukan mengarapkan atau dahagakan balasan..tapi bila orang minta tolong tu susah sangatkah?!

“Kenapa!! kenapa!! kenapa !! manusia selalunya macam ni? Hah!?” Ciss!! baru je nak berkenalan dengan ‘erti kawan’ dah berpisah balik CIS!!”.. Manusia ni sememangnya macam ni agaknya, bila susah cari orang bila senang blah blah lu!!

“Harsssh!!! Sakit telinga dengar perkataan dari suara itu!!”..

“Lihatlah nanti!!”

“Dah…Dah..Dah… Cut Off!!”

Author: nikhanz

Hai, saya Nik. Terima kasih kerana layari blog saya! Ikuti saya di laman sosial terpilih.

4 thoughts on “The truely friendship (cut off)”

Leave a Reply