I’m sorry naik lori

Bismillah………

Assalamualaikum kepada semua kawan-kawan, sama ada kawan secara rasmi mahupun tidak dirasmikan. Alhamdulillah kerana esokkan hari kita akan memasuki tahun 2010 merupakan tahun baru…

So apa azam kita masuk tahun baru ini? Adakah mahu jadi lebih baik daripada tahun sebelumnya atau pun jadi lebih buruk?

Apa yang mahu saya nasihatkan kepada awak-awak semua jadilah manusia yang terbaik disisi tuhan dan bukannya disisi manusia…

Okey pertama sekali saya ingin memohon kemaafan seandainya sepanjang saya menulis di blog ini menimbulkan kontroversi dimana-mana pihak sama ada sedar mahupun tidak..

Continue reading “I’m sorry naik lori”

Musim Sekolah Bermula

Masuk aje hari ni musim sekolah dah bermula.. tapi yang sekolah bukan saya la.. yang masih bersekolah dua orang adiks¬† saya.. macam biasa la dorang tu.. kalau masuk aje musim sekolah masing-masing sibuk mengemas itu ini stareka baju.. tapi yang paling best sekali apabila masuk tahun persekolah baru.. dapat baju, kasut dan beg sekolah baru. Habit biasa dorang macam biasa la.. terasa malaz nak pergi sekolah ada terasa konfiden terlampau pun ada juga.. Itu la telatah adik-adiks ku.. wah kakaka…

Continue reading “Musim Sekolah Bermula”

Azam Tahun 2009

Pejam celik dan pejam celik.. Alhamdulillah masuk tahun 2009. So apa azam tahun baru ni? Pertama sekali mari lah kita ucapkan rasa syukur kepada Allah s.w.t kerana kita diberikan peluang untuk hidup sebagai khalifah di muka bumi Allah ini.  Apabila saya mengimbas kembali tahun yang lalu.. terbayang kisah pahit dan manis permainan kehidupan. Alhamdulillah saya diberi peluang untuk hidup sampai ke hari ini. Em.. ok..tiap-tiap hari saya sentiasa duduk di depan laptop kerana tiada apa yang saya boleh buat tanpanya.

Continue reading “Azam Tahun 2009”