Cara kekalkan hubungan Lelaki dan Perempuan

Just another share from experience.. Pabila bosan-bosan dan secara kebetulan datang knowledge ni jadi tangan pun ringan nak menaip. Maka taiplah beberapa patah perkataan. Sikit jee ni tak banyak mane punn. Bacalah kalau tak malu. Hehe (^^!)

Sentiasa berprasangka baik

terhadap dia tidak kira apa jua yang berlaku. Jika tiba masa yang sesuai tanya dia sendiri, tanya sebaik mungkin jangan gaduh-gaduh. Lebih baik jika anda mengajaknya untuk berbincang. Perempuan suka kalau kita hormati pandangan dia, dan bila lama sikit ajar dia untuk menerima pandangan kita pula.
Continue reading “Cara kekalkan hubungan Lelaki dan Perempuan”

Hubungan: Beberapa perkara tentang perempuan

Hai, well selama saya menjalani kehidupan bersama kawan-kawan di usia remaja ini. Sudah bermacam-macam perkara yang saya tempuhi daripada lawan menjadi kawan.. daripada benci menjadi sayang (ceh!).. daripada takut jadi berani.. daripada bodoh menjadi pandai.. dan so on, banyak lagi lah kan ?

Well, ini hanya pengenalan sahaja. Selama saya menjalani kehidupan yang normal seperti remaja yang lain, saya juga suka memerhati manusia tak kira lelaki ke perempuan. Memang saya suka memerhati orang, tapi tak selalulah.. masa muncul mood yang gila-gila sikit terbuatlah jugak.. tapi bukan jenis nakal.. jenis yang baik.. (heheheh..)
Continue reading “Hubungan: Beberapa perkara tentang perempuan”