Kekalkan kepimpinan PR di Perak

Sudah hampir 5 bulan saya menulis blog dengan domain sendiri, belum dicampur usia saya menulis blog pada blogger.com kira-kira sudah setahun lebih aku menulis blog.. Dan selama saya menulis blog saya tidak pernah sama sekali menulis berkisar politik.. tetapi hari ini hati saya terasa ingin menulis mengenainya. Memandangkan sekarang ini hangat mengenai Kerajaan Perak dibawah Menteri Besar Dato’ Seri Muhammad Nizar Jamaluddin bakal tumbang *konon nya la.

Jika kita lihat pada media television seperti TV1, TV2 serta tiga.. mengatakan Sultan Perak ingin Nizar Jamaluddin meletakkan jawatan beliau sebagai Menteri Besar Negeri Perak. Itu semua karut.. korang semua mesti tahu semenjak dahulu lagi media di kaca tv anda bersandiwara sampai kiamat pun tidak akan habis selagi mereka belum kenal apa erti insaf di sisi Islam. Sekarang media di kaca TV kepunyaan Kerajaan Malaysia masing-masing mainkan fitnah supaya rakyat makin benci terhadap PR di Perak.. Walau bagaimanapun saya tetap sokong Parti yang membangun bersama Al-Quran dan Hadith..

Author: nikhanz

Hai, saya Nik. Terima kasih kerana layari blog saya! Ikuti saya di laman sosial terpilih.

3 thoughts on “Kekalkan kepimpinan PR di Perak”

  1. Org bukan xsuka nizar tapi org xsuke cara pemerintahan dia yang terlalu mengikut DAP.
    Pd zaman dulu israil tidak mempunyai tanah, tetapi apabila org islam terlalu leka, maka org yahudi telah membeli tanah-tanah dari org islam sedikit demi sedikit, dan sekarang mereka berjaya membentuk sebuah kuasa yang besar dan kemudian memusnahkan negara islam. Kita nak ke malaysia jadi cam tu??
    Memang BN pn banyak yang tak betul tapi sekurang-kurangnya xde tanah-tanah yang diberi hak milik 999 tahun kepada orag bukan melayu.
    Pecaya la BN ke PR ke kalo dah lame memerintah dia akan jadi gila kuasa gak… Pikir-pikir kan laaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    1. Assalamualaikum,
      alangkah lebih baik jika Nizar sebagai menteri besar, BN banyak giler yg tidak betul..jgn pandang sebelah mata.. bukan takat isu di Perak.. tetapi masalah sosial, agama, pemerintahan, lagi.. mereka ini –> memisahkan agama daripd kehidupan.. maknanya dalam sistem pemerintahan mereka tidak boleh dimasukkan agama Islam 100%, mereka hanya mengambil beberapa kerat sahaje.. Jangan disebut Melayu tetapi Islam..

      Ya memang, mana2 parti mesti ada kelemahan (dah nama manusia bukannya tuhan) tapi kita mestilah memilih paling terbaik.. kalau bukan tidak Parti yang menggunakan Al-Quran & Hadis sebagai panduan memerintah.. Itulah penting Islam.. kalau tiada.. good bye la..

Leave a Reply